Cum decurge o mutare?
- Primul pas il constituie estimarea gratuita volumului si transmiterea unei oferte de pret.
In functie de detaliile trimise de dvs in momentul contactului va vom face o oferta de pret. In cazul mutarilor mai complexe, unul din reprezentantii nostri vor face o evaluare gratuita la sediul sau locuinta dvs. Retineti ca aceasta evaluare este complet gratuita si lipsita de orice obligatie de a ne contracta serviciile. - Impachetarea si pregatirea obiectelor pentru transport. Este pasul cel mai important care face diferenta dintre o mutare profesionista si un simplu transport de marfa.
- Furnizarea in avans a cutiilor, etichetelor, benzii adezive pentru a impacheta dvs sau angajatii companiei dvs o parte din obiectele personale.
- Impachetarea in cutii si etichetarea lor – in cazul in care optati sa facem acest lucru noi.
- Demontarea obiectelor mari de mubilier si protejarea lui folosind ambalaje specifice.
- Ambalarea si protejarea aparatelor electronice si IT.
- Incarcarea, transportul si descarcarea.
- Remontarea mobilierului, asezarea pe pozitiile finale a obiectelor mari: mobilier, electrocasnice, etc.
- Colectarea ambalajelor.